van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 16 augustus 2009

twintiger in disguise

Als je mijn blog overleest (ik vraag niemand om dat te doen want ondertussen heb ik toch al een hoop gepost) en niks van me afweet zou je misschien wel kunnen vermoeden dat ik een tiener ben: ik zit hier vollen bak Ciara te posten en schrijf over tienerseries als NYC Prep en Gossip Girl. Niet bepaald de leefwereld van een late twintiger.
De waarheid is gewoon dat ik altijd een ziekelijke drang heb gehad om bij te blijven. Sommige gebieden heb ik wel opgegeven omdat je nu eenmaal niet van alles op de hoogte kan zijn maar ik wil gewoon geen ouwelijke twintiger zijn. Vandaar die interesse in jongerencultuur. Ooit wou ik trendwatcher worden. Dat zegt veel.

Ondertussen al misschien passé maar:

Geen opmerkingen: