van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 1 augustus 2009

J-Pop, K-Pop, anyone?

Een van de vele dingen waar ik helemaal 'into' ben is J-Pop en K-Pop (Japanse en Koreaanse pop) en dat zou nòg fijner zijn als het niet zo moeilijk te vinden was. Zelfs op het internet (aangezien ik noch Koreaans noch Japans begrijp ben ik wel aangewezen op Engelstalige sites) is het een zware onderneming nieuwe leuke bands op te sporen. En dan heb ik het niet eens over de albums aanschaffen. Ja, import. En u weet vast wel wat dat kost.

3 opmerkingen:

M.D zei

Hey, ik heb precies hetzelfde probleem! Maar goede sites voor updates zijn: seoulbeats.com en allkpop.com.
Daar vind ik alles, en tja...cd's koop ik maar gewoon op ebay :P
Check eens mijn blog...heb soms wel eens een artikeltje over K-poppers!

Maj zei

Hey,

Ik ben vooral fan van kpop, maar ook jpop vind ik soms wel leuk om te horen. Voor kpop kijk ik vaak op www.soompi.com. En om cd's en andere spullen te kopen kun ook naar www.yesasia.com gaan. Als je genoeg wilt kopen, zijn er geen verzendkosten. Zeker aan te raden ;).

Liefs, Maj

katie morosky zei

Hey, dankje jullie twee! :-)