van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


maandag 31 augustus 2009

over sexuele normalen

Ik zag gisteren een SM-reportage op YouTube, een met de inmiddels beruchte 'hete' Marijke die al sinds haar twaalfde met SM bezig zou zijn. Twaalf jaar. Op die leeftijd luisterde ik nog naar Kinderen Voor Kinderen. Ik weet eigenlijk niet precies of SM illegaal is aangezien destijds de SM-rechter (ten onrechte) uit z'n ambt werd gezet en je er maar weinig over terugvindt op het internet.
Fetishes enzo. Je leest wel vaak dat mensen lachen om de gekste dingen, plasseks bijvoorbeeld of seks met dieren (koeien kunnen best opwindende beesten zijn, u gaat me daarin toch niet tegenspreken?) maar uiteindelijk, je bent wie je bent en daar moet je het maar mee doen. Ik ga ook niet akkoord als pedofielen zich vergrijpen aan jonge kinderen maar zolang die fantasie in hun hoofd blijft zie ik het probleem niet. Uiteindelijk hebben ze er ook niet voor gekozen om pedofiel te zijn. Ik bedoel, wie kiest daar nu voor?
Een voeten-, billen-, borsten-, naaldhakken-, laarzenfetish wordt heel normaal gevonden maar daarentegen is een, ik schrijf maar wat op, neusfetish bizar. Wie bepaalt wat? Stomme normen.

Geen opmerkingen: