van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 15 augustus 2009

liever gossip girl xoxo

Net omdat ik er wel plezier uit put om op m'n aladomuch aksent over de (New Yorkse) rich and famous fictief te bloggen tunede ik zonet in op NYC Prep, een reality serie over New Yorkse prepschoolkinderen die voornamelijk in de Upper East Side resideren. De fictie blijkt leuker dan de realiteit te zijn: zelden zoveel oppervlakkigheid, eentonigheid en wedijver gezien. Wat je te zien krijgt is iets meer dan een halfuur lang geblaat van de meest boring annoying tieners sinds Ally Hilfiger met haar vriendin Jaime Gleicher iets heel oninteressants op MTV kwam doen. Het is werkelijk de eerste maal dat ik agressief werd van een televisieprogramma en er dus niet meer aardig over kan zijn. Geloof me, als je dàt ziet ben je iedereen dankbaar in een van de lage landen te zijn opgegroeid en niet die overdreven sociale druk te hebben gekend. Het leek wel verstikkende royalty. Zonder de noblesse oblige uiteraard. En dan heb ik eerlijk gezegd nog liever een geheel ondiplomatische Luke Weil die de ene na de andere beledigende supergrove opmerking maakt (en dat niet eens doorheeft) dan zo'n bende Valleyachtige (inclusief Californisch accent, aan de East Coast! :-O) New Yorkse brats.
Blij dat ik alternatief ben (ook al word ik er niet helemaal aanvaard).

nyc prep parodie:

Geen opmerkingen: