van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 23 augustus 2009

en hier zijn mijn artiesten

Ik heb al opgemerkt, af en toe moeten we dingen opmerken want zo kunnen we nieuwe dingen uitvinden, dat muziek een grote rol speelt op m'n blog. Sinds m'n jongste jaren ging ik helemaal voor muziek en een van mijn prilste jeugdherinneringen is dat ik met een koptelefoon op naar 'Peter en de Wolf' lig te luisteren. Spannnend. Ja, dat is best wel spannend voor een peuter.
Ik ben altijd al heel fanatiek geweest op het gebied van muziek en in al die fanatieke muziekjaren heb ik twee artiesten ontdekt die gewoon echt heel voor mij betekenen: Prince en de P-Funk van Funkadelic en Parliament. Toevalligerwijze ook de artiesten die zo internetsavvy zijn dat je er nauwelijks iets van terugvindt op YouTube en dies meer. Maar toch: ze weten niet alles!



Geen opmerkingen: