van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 30 augustus 2009

is Meggie the new Angie?

The battle of the babes: Megan Fox wordt de laatste tijd zo vaak met Angelina Jolie vergeleken dat het tijd wordt voor een reflectie hierover. Is Megan Fox de nieuwe Angelina Jolie?



Ja, want:

- Ze staan beiden bekend als actieheldinnen. Niet veel vrouwen kunnen overtuigend hun acteerding doen in een masculiene testoronfilm, and yes, they can.
- Beiden zijn beeldschone vrouwen. Bijna abnormaal beeldschone vrouwen met dezelfde volle donkere haren en dezelfde amandel- bijna katachtige prachtige blauwe ogen. Ja, dat is zo. Amandelogen rulezz!
-Getattoeëerde ladies. Ladies die hun tattoos met klasse dragen. Zij maakten het voor ons oké om als vrouw multigetatoeëerd rond te lopen. And as for as I know, neemt Angelina er elk jaar een nieuwe. Yeah!
- Very, very outspoken. Niemand zal ze zeggen wat zij moeten doen. Fox heeft een relatie waarin zij wel en hij niet mag. Naar de tandarts gaan. In een interview geeft ze toe preuts te zijn maar voegt daaraan toe: "Als ik me thuis wil ontspannen en me zeker wil voelen steek ik een joint op.". Gewoon eerlijk, recht voor de raap. Waarom liegen?
-Bisexualiteit. Zodra je kennis had gemaakt met Angelina wist je dat ze bi was. Megan is ook al heel snel uit de kast gerold, zonder het genante 'Don't know.'-spel van Lindsay Lohan te spelen terwijl er foto's van haar en Samantha de wereld rondgingen. Oké, het is onze zaak niet. Maar jonge regenboogkleurige geaarden hebben ook hun rolmodellen nodig. Vandaar.


Nee, want:

-Angelina is een veel betere actrice. Ging op jonge leeftijd al met een oscar naar huis, speelt overtuigend karakterrollen. Zij is zoveel meer dan een actieheldin, and she knows it.
-Angelina is volgens mij intelligenter. Niet veel mensen weten dat ze al op zestienjarige leeftijd rijp was voor de universiteit, ze zou volgens belangrijke maatschappelijke en politieke leiders over een enorme dossierkennis beschikken en Angelina regelt haar marketing en carrière zelf. Megan Fox daarentegen is gewoon een knappe vrouw met een grote bek.
-Meningen kunnen hierover verdeeld zijn, bij mijn weten niet, maar persoonlijk vind ik Angelina knapper. Naast de jonge Brigitte Bradot is Angelina de enige vrouw bij wie ik ga twijfelen aan m'n eigen geaardheid, bij Megan Fox dus net niet.
-En het prijsbeest: Angelina is een do-gooder. Al haar humanitarian werk kan hier wel voor driedubbel in rekening gebracht worden zodat ze de battle met twee vingers in de neus mag winnen. Af en toe hoor ik hier en daar negatieve commentaar opduiken als: "Da's enkel om haar imago op te krikken nadat ze met Brad aan het overspel ging.". People, get your facts right: dit was allemaal lang voor er sprake was van Brad.
Toen ze voor de opname voor Lara Croft in Cambodia zat kwam ze voor het eerst fysiek in contact met allerlei wantoestanden en dat had een diep effect op haar. Het begon ermee dat ze een derde van haar salaris afstond aan het goede doel (pas toen ik dat bericht las, kreeg ik interesse in haar. Ik en do-gooders) en daar haar eerste kind adopteerde. Via die weg is ze zich alsmaar meer en meer gaan inzetten als vrijwilliger.
Angelina is gewoon de meest geëngageerde vrouw in Hollywood, Megan Fox doesn't even come close. En ze is very outspoken maar er komt wel iets zinnigs uit. En dat kan van Megan Fox ('t zal vast wel de leeftijd zijn) niet altijd gezegd worden.

Daarom is Megan Fox absoluut niet de nieuwe Angelina Jolie. Want er is maar een, en dat is Angelina Jolie zelf. Zoals zij is er maar een, jammer, want 'k zou het niet erg vinden, allemaal Angelina Jolies rond mij heen.

Geen opmerkingen: