van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


maandag 17 augustus 2009

dogs are a gift to mankind

Onlangs stootte ik op een website waarvan de maker zich afvraagt wie er het meest irritant zijn: hondenmensen of kattenmensen. Slik. Dat kattenmensen als licht (tot zwaar tot zelfs hekserig) excentriek werden beschouwd, daarvan was ik op de hoogte maar hondenmensen...? Ik ben een hondenmens en als je eenmaal de liefde van een hond hebt ervaren kan je je niet anders dan bekeren tot het hondendom. Zoniet, heb je geen hart. Echt waar.
Wie kan er nu aan een beest weerstaan dat gewoon superblij is je telkens weer te zien? Dat gewoon door het dolle heen is als je met hem uit wandelen gaat? Dat om kusjes, strelingen bedelt. Dat je trouw blijft volgen. En da's niet omdat ze dom zijn. En honden (mits normaal verzorgd) stinken niet. Ik ben opgegroeid met honden en zou me later ook een hond willen nemen, alleen ben ik allergisch.



6 opmerkingen:

soomi zei

Dé Perfecte Oplossing!
Neem een knuffelhond!!!! Kost maar een fractie, en je hoeft hem niet te voeren, uit te laten, geen kusjes te geven (Oeps, dat wilde je juist wel..) Maar zou zo'n speelgoed hond, die beweegt en zo, niets voor je zijn?

katie morosky zei

ik had vroeger een knuffelhond! En ik heb ooit een speelgoedhondje aan een baby cadeau gedaan.
Nee, soomi, ik heb es nagedacht: ik ga me later gewoon écht wel een hond nemen. Ik zou het erg vinden om altijd hondeloos te blijven dus. En misschien groei ik wel over die allergie heen. :-)

soomi zei

Hm, later? Wanneer later als ik zo vrij mag zijn :)?

katie morosky zei

Ja, ik ben al oud, hé! ;-) Als ik een gezin heb ofzo. En ik niet alleen die hond moet uitlaten! ;-)

Soomi zei

Dan stel ik de volgende persoonlijke vraag (sorry, nieuwsgierigheid/opdringerigheid of gewoon maar belangstelling? is een slechte eigenschap van me.. :S
Maar heb je op dit moment niet een vriend of een vriendin (of een relatie) die een hond heeft? Dan kun je een beetje oefenen.

katie morosky zei

Haha, soomi! :-D Ik heb tot ver in m'n studentjaren altijd een hond gehad, waarvoor ik zelfs, na m'n zeventiende een week per jaar alleen heb gezorgd, dus ik heb ondertussen wel genoeg geoefend. :-)