van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


donderdag 13 augustus 2009

mijn heel persoonlijke top 10 videos


Ik was zo baby toen ik dit zag. Niet zo lang geleden las ik dat deze clip elk kwartier op MTV passeerde maarreuh, dat kan ik mij toch niet herinneren. Mijn tolerantiegrens zou anders ver overschreden zijn geweest, en dat was zeker niet het geval met Thriller. Wij gingen op dansles vanwege die clip dus, geen sprake van een overkill dan. En er was verder toen ook nog geen sprake van MTV Europe, wij keken naar Veronica's Top 40 en the Countdown (Europes The Final Countdown was vrij disturbing voor me. Ik dacht echt dat het programma op z'n einde liep).
Beat It vond ik anders ook wel cool, omwille van de samendans. Nu gebeurt dit overal maar Michael was toen de eerste om dit te doen en dus werd Beat It even the hottest talk of the town. Tot hij met Thriller afkwam en bovennatuurlijk werd. En dat vonden we zo enorm cool: wij keken ernaar en wilden hem zijn, hij was in onze ogen niets minder dan een Superman. In mijn prille kinderjaren was er niks cooler dan Michael Jackson. En daarna kwam Madonna.






Geen opmerkingen: