van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 27 augustus 2010

meer dan twee uur Kinderen Voor Kinderen

Voor hen die nog es een langdurige trip down Memory Lane willen nemen: een meer dan 2,5 uur durende documentaire over de populairste kinderen van Nederland, Kinderen Voor Kinderen. Okay, 2,5 uren zijn lang maar ik kan je vertellen dat het supernostalgisch is om al die video's weer te zijn van je eigen generatie Kinderen Voor Kinderen en superfun om al die achtergrond achter het fenomeen te horen.
"Als ik de baas zou zijn van het Journaal dan werd meteen het nieuws een heel stuk positiever. De hele wereld werd meteen een beetje liever want ik negeerde alle narigheid totaal. Dat grote mensen graag met bommen willen spelen. Da's ouwe koek die krijg je altijd op je bord. Maar wat ik aan de mensen mee zou willen delen dat is nieuws waarvan je vrolijk wordt!"
En dit hoefde ik zelfs niet eens op te zoeken: ik ken alle nummers van plaat 1 tot tot plaat 11 nog helemaal uit het hoofd. Supernostalgie.




Geen opmerkingen: