van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


donderdag 12 augustus 2010

Jon La Joie

Okay, this guy is funny and I'm like waarom kende ik die gast niet eerder? Niet dat ik pas bekend ben met het internet ofzo. It's not like I went to a shop last week and asked a salesman: "Where can I buy the internet?" (is ooit es echt bij iemand gebeurd. Blijf dan maar es serieus. "Euh ja, het internet kan u niet kopen maar ik zal het voor alle zekerheid toch es aan onze manager vragen." "Ja, doe dat. Dankje." "Nee, ook hij zegt dat u het internet niet kan kopen maar wij kunnen u wel toegang geven tot het internet." "Ah ja?" "Ja, elke internetgebruiker in de hele wereld doet het eigenlijk zo."). Jon, La Joie, he's funny. Really funny. Ik plaats slechts twee video's en dan wat linkjes want ik heb gemerkt dat m'n page traag laadt als ik er veel video's op plaats. Awoeoe! Check out de rest van z'n YouTubekanaal, he's worth it: jonlajoie







Geen opmerkingen: