van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 20 februari 2011

te ontroerd

Ik ben gisteren en vandaag getuige geweest van iets moois. Bijna veel te moois.

Ik heb ooit es geschreven over de vriendenkring, ik en de anderen: ik, Bas, Cobi, Astrid, Ans, Raf, Marjolein, Tine, Ingrid, Sofie en dat is het zowat. Nou, we zijn de vriendenkring en ook al zijn we onderling niet allemaal de beste vrienden, toch is er iets dat ons bindt en da's de kring.
Astrid verlaat ons. Niet echt maar ze gaat wel naar Amerika voor eens en we spreken niet over terugkomen.
Bas heeft alles uit de kast gehaald om haar een fantastisch surprise party te geven dat de hele dag lang mocht duren, en ik ben werkelijk ontroerd.

Nou.



2 opmerkingen:

LUC zei

Als dit een vriend zou ik ook ontroerd zijn !

katie morosky zei

Wij genoten er net zoveel van als zij! :-)