van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


maandag 7 februari 2011

muziek bloggen

Sommige mensen heb ik aangetrokken op m'n blog omwille van de muziek en vervolgens ga ik geen muziek meer posten. Stom. Voor hen en ook voor mij. Deze post is en lijkt een wirwar. Het verhaal:

Ik weet bijna niet anders dan dat ik bezeten was door muziek en gedurende m'n tienerjaren kregen we cd's vol met oude muziek als Raindrops Keep Falling On My Head. Geweldig en oud. Dit liedje was er ook bij.


Zij hadden zo'n grote hit met Teardrops. Terecht. Maar dit nummer is ook zo geweldig.


Gevoelig nummer: ik zat als klein kindje in de bioscoop en werd geraakt door dit nummer. Vervolgens ben ik het nooit vergeten en dankzij het internet mag ik dit delen.



2 opmerkingen:

LUC zei

Iedereen heeft het recht te luisteren naar wat hij wil . In Ollie's blog zit er muziek bij van mijn kindertijd en jeugd. En zie de mensen van mijn leeftijd worden er door aangetrokken Maar dat wil niet zeggen dat ollie er recht op is . maar waarom mag je je eigen muziek waar je van houdt niet op je blog zetten , eerstens het is jou blog ! Tweedens een ouwe knar als Ollie luistert graag eens naar de nieuwe muziek , leert ervan, leert bij.
En jou verhaaltjes ... Doen Stephanie , je hebt er het talent voor .

katie morosky zei

Het was niet slecht bedoeld toen het mij verteld werd. Ik had vroeger zo'n reeks met Vergeten Hits en eigenlijk vond ik dat zelf best leuk. Alleen moet je d'r maar opkomen, hé! ;-)
En dankje nog, Ollie. Fijn te lezen! :-)