van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 25 maart 2022

stop het Yoko Ono bashen

 Toevallig las ik zonet een thread op Quora over Yoko Ono, of ze al dan niet een vriendelijke dame zou zijn. Een domme speculatie want we weten dit niet. Wat ik wel kan vertellen dat ik zowaar van m’n stoel viel toen ik zag dat ze me op Twitter volgde nadat ik haar follower werd. Nice gesture. 
Het is walgelijk dat ze ervan beschuldigd wordt John Lennons eerste huwelijk te trashen terwijl dit al in splinters lag, het is walgelijk dat de vinger naar haar wordt gericht als het gaat over de afstandelijke relatie tussen John en zijn oudste zoon, Julian. Daar heeft ze niets mee te maken, die was al koud. En het is walgelijk dat de breuk van The Beatles in haar strot wordt geduwd. Alsjeblieft zeg, Paul McCartney heeft zelf bevestigd dat hij net diegene was die er de stekker uit trok. 
Sommigen gingen zelfs zover haar in verband te brengen met de moord op haar man. Kan het nog venijnig idioter?
Door sommige fans wordt John afgeschilderd als de onschuldige goedheiligman die in de val liep van een gemene manipulatrice. Sorry, hoor, John was geen heilige, Yoko vast ook niet (hoe ze haar stiefzoon z’n erfenis lange tijd weigerde en hij z’n vaders postkaarten naar hem gericht diende over te kopen) and it takes two to tango. Ja, ik kan me er werkelijk heel boos over maken, over die vertroebelde intentionele gemene berichtgeving: it hit close to home. Ook ik ben door mensen die een relatie om de een of andere zelfzuchtige reden niet konden verdragen afgeschilderd als een feeks. Stop dat soort bashen, het is unnecessary: it takes two to tango en alleen de DIRECTE betrokken partijen weten wat er reilt en zeilt. Stomme fans. 




Geen opmerkingen: