van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 5 maart 2022

nog een blogbericht over een prachtige dag

 Wat ik nog steeds niet begrijp, of misschien niet wil begrijpen, waarom, waarom sommigen (zal ik hen onmensen noemen? I dunno?) anderen niet oké behandelen. Is het egoïsme, jaloezie?
Noem me naïef maar ik begrijp het niet. 

Vandaag liep ik rond in my city (Antwerpen dus 😆) en kwam mensen tegen die, naar mijn gevoel, vriendelijk waren voor zichzelf en voor een ander (lief probeer ik te vermijden: noem ik cliché en door lief te willen zijn kan je je eigen grenzen overschrijden. Denk ik). Éerlijk, die vriendelijkheid te ervaren, pràchtig. 

Ik hou van Bjòrk, zij verwoordt zaken zo kinderlijk rààk en muzikaal rijkelijk. But that’s my opinion. 😊







Geen opmerkingen: