van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 26 maart 2022

onverwachtse leuke avonden

 Ik begon de dag heel slecht: had de avond ervoor per ongeluk rode kool sap gedronken die al weken- of maandenlang overtijd was. Zuur. Op de nipper een dagvaarding onderschept van een rekening die van ‘I don’t where’ kwam. Je moet moet betalen en je weet niet van waar het komt? Dit overkomt me vaker. 

De hypochonder en de piekeraar, die ik ben, begon aan een dag vol besognes. Maar een leuke uitnodiging voor een vernissage: I’ll go, à Bruxelles. 

Oh what a night! Ik wìst waar ik heen ging: de vernissage is top en zag er onverwachts leuke, dierbare bekenden. Dat was niet in de planning. Moegefoeterd kwam ik aan op de vernissage, met een idee: ik ben moe en ga dit niet verbergen. Tot ik hen zag. 
Blijgemoed (like it’s a word) kwam ik weer aan in mijn stad, Antwerpen. Na een avond vol onverwachtse ontmoetingen, vol kunst, mode, etcetera, etcetera. Zelfs een minidansje gedaan: als ik kan dansen is de avond sowieso goed. 
Dit soort avonden. 



Geen opmerkingen: