van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 12 december 2021

❤️ love my people

De toon was gezet: “Hey daar is Donum! Ik kwam er soms met m’n ouders.” “Chique madam.” “Zeeeeg.”
 Drie keer raden wie er in Donum kwam. 

Dit “Zeeeeg” meisje vond het fantastisch toen me het me aanraadde om alweer aan vrijwilligerswerk te doen. Vrijwilligerswerk is een ding: van huize uit, Yes op de Jan Van Rijswijcklaan, en op school, Yes in de Dams en de Steinerschool” , heb ik die mooie lessen meegekregen: je inzetten voor anderen. 

Enneuh, ik heb in de shit gezeten en ervaren hoe moeilijk het kan zijn. 

Mijn familie, vrienden, collega’s hebben me geholpen uit de shit. Zonder hen, I do not know. MERCI. 

Bedankt van een donkerrose krullenkop. 





Geen opmerkingen: