van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


woensdag 29 december 2021

geweldig zo 42 mogen worden

Nog ietwat versuft (ne mengs woert ààwer), toch wou ik dit posten: 

No need to lie, ik ga het niet verbloemen, ik ben gewéldig 42 geworden. Dit jaar vond ik het bijzonder: net zoals je dertigste of veertigste een item kan zijn, ik klom net uit een kutjaar en wist op voorhand niet hoe het the most wonderful time of the year zou kunnen worden. En om dan je verjaardagen (tweede kerst, je verjaardag vier je op meerdere dagen) zo te mogen vieren! 
Dat doet wel iets met me. 

Merci à tous! 

Twee videoposts: 

Wakker worden op je verjaardag en het eerste wat je leest, is dat je eerste celebrity crush gestorven is. Toen heb ik letterlijk m’n verdriet een dag uitgesteld. Den George. 



Gisteren voldaan thuiskomen van je verjaardagen en net wanneer je binnenwandelt toevallig een van je favoriete nummers horen op je gsm. 



Geen opmerkingen: