van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 31 oktober 2021

In Istanbul met Prince

Er zijn veel verhalen met my Purple Love. 
Dit meisje gaat graag alleen op reis: Istanbul werd het. Typisch: net na ik m’n reis boekte was er een aanslag en nochtans had ik gezocht en gevraagd of het veilig was. Na ik m’n vlucht had geboekt was er een aanslag. Euhm. Met bange handjes ging ik naar Istanbul. 
Een collega volgde me aldus op de voet: een klein meisje alleen in Istanbul. 
Mijn ouders waren er gerust in, de enige reis die mijn vader niet tof vond was: alleen zijn in Rio de Janeiro. Begrijp ik. Of m’n moeder ooit ongerust was over een reis, weet ik niet. “Mama, papa, ik ga naar een favela in Rio de Janeiro!” “Ah ja?”. Achteraf huilend aan de telefoon: “Je weet niet wat ik heb gezien!” 

In Istanbul. De grootste liefde van Prince stierf toen ik er was. Vanity. Ze heeft liever haar eigen naam: Denise Matthews. Sorry, voor mij is ze Vanity. Prachtige vrouw. Zij ging de rol spelen van Appolonia spelen in Purple Rain, maar je weet hoe het kan gaan in de liefde. 



 


Geen opmerkingen: