van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zondag 9 januari 2011

wat een mop

Ik dacht dat ik iets leuk had ontdekt op Youke Tubke, namelijk 'Humo Liegt'. Beslis zelf of u volgende video echt grappig vindt, van die stereotype grappen dat negers alleen maar kunnen shaken op de dansvloer. En ik vertel ook een mop: Hollanders zijn gierig, Belgen zijn dom, Marokkanen zijn dieven, negers kunnen alleen maar dansen en alle Amerikanen zijn moddervet. Echt, slappe lach.



2 opmerkingen:

Anoniem zei

da is toch de max, supergrappig. Jij hebt duidelijk geen gevoel voor humor. Ben jij Nederlander?

katie morosky zei

Sorry, ik was die dag in een ballorige bui: zo eens in de zoveel tijd kan ik nergens om lachen en wil ik tegen alles schoppen. Ballorig dus. Ik wou het de volgende dag verwijderen maar dacht, ach nee. Laat ik maar es een ballorig berichtje hebben gepost. :-))
En ook sorry Humoblad, want ik had m'n onverwerkte frustratie van de avond ervoor in de supermarkt (lastige dame die stom deed tegen het personeel en me daarnaast nog es ging voorsteken. Mij voorsteken, oké, maar dan nog es stom gaan doen tegen het personeel, nééé) gewoon op het blad afgereageerd. Sorry daarvoor. I learn. :-)
En om uw vraag te beantwoorden: ik ben geen Nederlander. En ik zou niet weten hoe dat uit mijn bericht ook maar zou kunnen blijken. Kan, hoor. :-)