van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


woensdag 12 januari 2011

mensen van begin januari buiten een

En toen werd het nieuwjaar. En dan vergat ik mijn 'dag van de Steenbok item'! Een verjaardag van een Steenbok wordt vaak vergeten, zelfs door een Steenbok, ikke zelf. Rechtzetting:

Steenbokken van de voorbije dagen: (ik kies er een per dag en sine dato, no date)


31 december: Henri Matisse: ik hou van kunst.

1 januari: J.D. Salinger: originaliteit is voor mijn schrijven en schrijverij en woorden naast elkaar plaatsen, ook letters, leestekens, heel belangrijk maar er is wel een man van wie ik wat pikte: J.D. Salinger. J.Love.


2 januari: Christy Turlington: topmodel. En werkelijk (zie foto). En wist u dat zij een Master heeft in iets heel onbelangrijks? Filosofie ofzo. Ofzo. (toch even verduidelijken: ik kijk niet neer op Filosofie. Want De Geschiedenis Van De Westerse Filosofie van Bertrand Russel staat op m'n boekenplank. Ahja)

3 januari: Mel Gibson: this guy needs some credit. Euhm, hij heeft 'blijkbaar', iedereen, bijna elke minority uitgescholden op 'tape' maar ik wil hem niet veroordelen omdat zo'n geldgeile dame some dollars van hem wilt. Ik ga hem niet afschrijven. Gewoon een gevoel: hij zou racistisch en alle andere slechte dingen zijn, volgens getuigen (waarin hij ook negers het van je'm jetje geeft), but I don't buy it. Niet omdat ik een Mel Gibson fan ben, nooit geweest. I just don't buy it. En ik weet wel dat je Mel zogenaamd moet haten maar da's nu iets waar ik niet aan ga meedoen.

4 januari: Michael Stipe: met Everybody Hurts redde hij veel mensen van de zelfmoord. Enough said.


5 januari: Diane Keaton: she was in Annie Hall!!! En nog beter: zij was dé vrouw in Annie Hall, en wat ze droeg werd fashion. Diane was sexy met haar handen in de broekzakken van de eerder mannenbroek. Lover her!

6 januari: Rowan Atkinson: iedereen kent hem als Mister Bean, en ja, dat is heel grappig, maar Blackadder is zoveel beter. And Not The Nine O' Clock News! Wow. Genious at work.

7 januari: Jean Pierre Rampai: (Bolling and Rampai)


8 januari: David Bowie: David Bowie. Wow. Ik ben niet zo snel jaloers op een celebrity wife, maar dus wel op Iman. Echt wel. Zij is de vrouw van David Bowie en ik wil dat ook zijn, oh zo ja. Love him. I love him.
Elvis Presley: Elvis is op diezelfde dag jarig en ik kan hem moelijk negeren want he's the King.


9 januari: Jimmy Page: Led Zeppelin. Ik had zo'n 'break a leg' cd van hen, omdat die zo duur was en af en toe luister ik nog es naar hen. En da's een groot compliment van iemand die nauwelijks nog naar Rock luistert.

10 januari: Rod Steward: waarom geen Rod? If you want my body. Classic.


11 januari: Mary J. Blige: om eerlijk te zijn hou ik meer van Erykah Badu en vroeger van Lauryn Hill maar ze staat er ook wel. Met reden. And respect!

12 januari: Charles Perrault: de Franse Grimm van de sprookjes: Assepoester, Gelaarsde Kat, Kleinduimpje, Roodkapje, Schone Slaapster (Doornroosje). En nog niet zo heel lang geleden (ik hou van sprookjes) keek ik nog es naar Assepoes. Wette, da's gewoon leuk! :-))



1 opmerking:

LUC zei

Inderdaad Bowie een grootmeester in zijn vak , speciaal maar lief man . Jimmy Page . Begon zijn carrière in opvolging van Clapton bij de Yardbirds ! Toen zocht hij naar een nieuwe muziekstijl , toen hij over zijn nieuw project ptaatte met John Lennon (hij alweer) zei Lennon :" No way , your project is like a led zeppelin !" letterlijk zei hij , het zal nooit lukken ! Een boze Page nam dit niet en doopte zijn groep met de naam ... Led Zeppelin ! Ook Lennon kon de bal verkeerd slaan !
Rowan Atkoinson ; Ook "the tin blue line" niet vergeten en de stem aan de vogel in "The lion king ! (een vogel.
Ook 8 januari , Dave Gilmour (pink floyd)65 dit jaar!