van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 29 januari 2011

dat dom gedoe rond miss België vandaag

Ik kan het dus blijkbaar niet laten om hier een berichtje over te schrijven, al gaat het om een nonpost.
Ik erger me net niet aan dat gedoe rond miss België: die Waalse dames die de splitsing van België willen omdat een Vlaamse er met de kroon vandoor ging. Dan een of andere Waalse kandidate Binet die de organisator voor de rechtbank sleept, ja, het is lachwekkend. Het kan me allemaal geen zak schelen en ik wil er dan ook geen 'nieuws' meer over lezen. Wees gewoon blij voor Justine. Basta.



2 opmerkingen:

LUC zei

Voilà , da's pas klappen !

katie morosky zei

Is! Ik las er alweer zo'n veelste bericht over en sloeg aan het bloggen. Wat een hoop onzin en over een storm in een glas water gesproken. :-)