van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


donderdag 30 december 2010

katie is nogmaals geyoutubed

Tot m'n aangename verrassing werd ik dus onverwachts geyoutubed. Een tweetal weken geleden ongeveer ontdekte ik dat ik in de videoclip zit van een Antwerpse band (slechts enkele seconden ergens op de achtergrond), op YouTube terug te vinden. En zonet kreeg ik een video doorgestuurd waarin ik ook een rolletje speel: een filmpje over het verjaardagsfeestje van vriend Bas. Ik kan me niet echt herinneren dat er gefilmd werd, en toen was ik me er zeker niet van bewust want ik lijk niet echt camera conscious. Anders had ik wel wat vaker gelachen. Maar 't is wel grappig om jezelf zo terug te zien zoals je bent op een feestje. Het was een leuk feestje maar aan het beeldmateriaal te zien verveelde ik me. En tòch heb ik me geamuseerd.
Video is van de hand van kunstenaar Bert Lezy.

(ik ben te zien rond 5 min 58 en rond 8 min 10)

En nu ik een paar keer naar de video heb gekeken, hoe stom staan wij er wel op (vooral het 8 min 10 stuk). Cobi, in groene trui, staat de hele tijd stokstijf voor zich uit te staren. No emotion showing. Raf doet mee op het ritme van de muziek met een voorwerp in de hand, duidelijk de vitaalste van de groep. Ans zit, denk ik, mee te fluiten. Heel serieus mee te fluiten. Ik denk dat de recorder net een leuk liedje speelde. En ik kijk dus alsof ik me verveel, er kan nauwelijks een lachje af. Toch wel grappig dat net zo'n moment wordt opgenomen.



2 opmerkingen:

LUC zei

Wie ge zijt op dat filmpje weet ollie niet , maar dat geeft geen belang ! het is een leuk filmpje en voor te zien was het er zeer leuk. De wetten van de natuur kan je niet verleggen ! Soms is Ollie verdrietig dat hij al zo oud is om tussen het jong geweld te zitten , maar ach iedere leeftijd heeft zijn charmes !
Stephanie , je heb teen "frisse " log en dat doet Ollie zich blijven jong houden en op de hoogte blijven !
mag ollie en zijn vrouw , je het allerbeste toewensen voor 2011 , aan jou , je partner ? en al de leuke vriendenkring rondom jou !
Of mag Ollie het zeggen op zijn eigen manier ; Shine on you crazy diamond !

katie morosky zei

Hey, dankje Ollie! Ik wens jou en je familie het allerbeste toe voor het nieuwe jaar!!! En inderdaad, iedere leeftijd heeft z'n charmes!!