van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


donderdag 23 december 2010

Carla Bruni à moi

Vandaag is het weer een drukke dag en heb ik (naast het vorige bericht) enkel tijd voor het toemaatje: Steenbok van de dag, het extra'tje op m'n blog.

Steenbok van de dag: Carla Bruni (23 december 1967)

Carla Bruni en ik zijn hetzelfde: we delen hetzelfde Chinese en Westerse teken en dat betekent dat we eigenlijk inwisselbaar zijn. Ik voel me inderdaad net als haar: supermodel, populaire zangeres, mannenverslindster en presidentsvrouw. Ik weet wat ze doormaakt.
Carla Bruni kwam onder de aandacht als een van de supermodellen in de tijd van de supermodellen, begin '90's, met Cindy, Claudia, Naomi, Linda, Stephanie, Tatiana, Helena, Christy, Kate (drie laastgenoemden zijn ook Steenbokken. Vanzelfsprekend). Carla Bruni was ook een supermodel, van het rustige type al stond haar liefdesleven wel in de kijker: Mick Jagger, Eric Clapton. En we wisten ook dat ze kunstzinnig was. Supermodelbeu nam ze de gitaar ter hand en verraste ons met mooie intieme liedjes die ons tot geniale zinnen verleidden als: "Hey, supermodel heeft talent." Na de liedjeswending staat zij nu naast Sarkozy presidentsvrouw te wezen. Michelle Obama is ook een Steenbok. Dus het is niet alleen Johnny Depp, ook presidenten hebben het voor Steenbokken. Ik beschouw dit als bewezen. Dankje, Michelle en Carla.


En sorry Carla, je zal toch even de stage moeten delen met Kylie want ik heb tickets besteld voor Kylie en zag dit veelbelovende optreden op YouTube. Isn't she fabulous? Yeah, she is!



Geen opmerkingen: