van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


maandag 27 december 2010

als dertigers jarig zijn

Het is gaaf, gaaf vet maar ik heb dus twee leuke verjaardagen op een rij meegemaakt. Ik dacht als twintiger dat dertig worden vreselijk moest zijn maar eigenlijk, ik had als twintiger niet eens zulke 'bewogen' verjaardagen. Let me tell you:

Dertig worden: m'n dertigste verjaardag heb ik drie dagen gevierd. Echt waar, drie dagen. De avond voor m'n dertigste was het namelijk kerstfeestje bij vrienden thuis dat tot na twaalven duurde. Na twaalven werd het dus mijn verjaardag en dat had ik geweten! Verjaardagsgezang. Een paar uur later in de ochtend zaten we in den Artist te brunchen. Heerlijk te brunchen. Achteraf ging ik nog mee met vriendin Valerie die nog wat moest werken en kreeg ik nòg een Cava. Nadien deden we een Hopper, traditsie, ging ik naar een bevriend koppel om daar foto's te nemen die niet voor publicatie zijn (foto's van te dichtbij zijn echt niet oké) en dan naar de ChatLeRoi alwaar een dj me meenam naar een hip privéfeestje alwaar ik een verjaardagszoen kreeg van Tom Barman. Tom Barman is een lieve man en dat wordt te vaak vergeten. De volgende dag in den Hopper nog wat verjaardag vieren en dat maakt dat ik drie dagen heb gefeest. M'n party was in januari. Dus eigenlijk drie en een halve dag gefeest. Als je 30 wordt moet je het groots aanpakken.

En dan gisteren: ik wou het gisteren bij een dag houden en da's wel ongeveer gelukt. Alleen was het de dag voordien alweer kerstfeestje, bij andere vrienden en ook dat duurde tot na twaalven. Alweer kreeg ik nachtelijk verjaardagsgezang. Het kerstfeestje was trouwens macrobiotisch en veganistisch en ja, dat kan lekker zijn. Boekwijtkroketten, mjam. Gisterochtend was het alweer den Artisbrunch, voor de tweede keer verjaardagsbrunchen in den Artist omdat brunchen in den Artist gewoon super is. Later ging ik met vriend Jonathan naar mij thuis zotte foto's trekken, kreeg ik een telefoontje van Vital om te vragen of ik mee kwam quizzen (Vital quizt. Quizt als zot want quizzen op tweede kerst is een beetje typisch Vital. En we weten allemaal dat Vital zot is. Maar wel lief. Overigens wist hij niet dat het mijn verjaardag was. Het was toeval) en dan naar den Hopper alwaar ik tegen iedereen vertelde dat het mijn verjaardag was. Kan goed uitpakken. En ik zag er de vaste Hopperbende. Verrry nice. Nadien naar den Artist wild eten want dat moet op m'n verjaardag, en de avond en nacht afsluiten in den Baron. De hele dag lang heb ik dus gevierd en dat deed ik niet toen ik nog een twintiger was: dertig is de nieuwe kindertijd want als je jarig bent, ben je koning.



Geen opmerkingen: