van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


donderdag 16 december 2010

katie brengt nogmaals k-pop onder de aandacht

Clazziquai Project is K-Pop (popmuziek uit Zuid-Korea) alleen zingen ze wel in het Engels. Vandaar ietwat toegankelijker voor mensen die het niet kunnen verdragen als er niet in het Engels wordt gezongen. Erg jammer want u zou beslist es naar Faeröerse a cappella muziek moeten luisteren. Gezongen door 100 jarige oude mannen want dat moet zo op de Faeröer eilanden.
Onderstaand nummer is al meer dan een jaar oud en ik vraag me af waarom ik het nu pas onder de aandacht breng, aangezien ik er maandenlang op repeat naar heb geluisterd: please come kiss my soul. You can dry me tears. Verslavende song.


3 opmerkingen:

LUC zei

Echt niet mis Stephanie echt niet mis! Prettig weekend !

katie morosky zei

Dankje, Ollie. Jij ook! :-)

LUC zei

Stephanie ;
Ollie hoopt dat nu stu Bru met zijn glazen huis in 't stad staat je eens zal langsgaan !
Het is voor zo'n fantastisch doel !
Ollie heeft al zijn donatie ruimschoots gedaan !
Dank je !