van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 23 juli 2010

Prince en Erykah! Prììnce én Erykààh!

En net gelezen dat Prince een onverwachtse late night show in Paris geeft mét Erykah Badu! Zal ik nu huilen of lachen? Ik bedoel Erykah en Prince tesamen dat moet een onvoorstelbaar feestje zijn waar ik, helaas, niet bij kan zijn. Please lovely people in Paris: don't listen to the great Prince, bring your cameras and put the whole show on YouTube. Nothing but the whole show, darlings!
En dan nu, Erykah Badu. Prince heb ik al vaker gepost en we love some Badu too!





2 opmerkingen:

Valerie zei

Vital is naar daar gereden :-o

katie morosky zei

Heb ik gelezen, lieve meid. Op Luv haar facebook. Ziek van jaloezie maar toch een beetje (béétje) blij voor hen! :-) (he could call me, call me!). Ik heb me op een internet site ingeschreven die me op de hoogte zou houden but nòò en dan lees je zoiets veel te laat. Ik ga heel veel YouTuben nu. :-)