van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


woensdag 14 juli 2010

netwerkje sociaal

Van àlle social networks die ik gebruik vind ik facebook nog steeds het beste: clean, iets meer privacy en zonder al te veel jengelende babypraat. Wat ook goed is: facebook houdt je op de hoogte van elke nieuwe verandering, privacyaanpassing zodat je, mits enige lekjes, niet voor onleuke verrassingen komt te staan. Ja, ik facebook.
Dan netlog, o I hate it. Door al die pedofielen op het teenage network kan je zien wie je bezoekt. Nou, dat heb ik vandaag ontdekt. Nou, dat heb ik nooit geweten. Ik wil niet weten wie er op mijn profiel zit en het profiel dat ìk bezoek hoeft daar ook niks van te weten. Wat heb ik er nou aan om te weten dat FunkyMasterDoodi van amper 14 op mijn profiel zit? Waar, by the way, niks anders is te vinden dan àlleen maar een leuke foto van niet eens mezelfve (en wat info). Bovendien heb ik zo'n Trusticoontje op m'n netlog staan (like I care) en ik zou niet eens weten hoe dat er is gekomen. :-o :-o Nee, netlog. Brrr.
MySpace. Ik denk dat MySpace wel leuk is als je muzikant bent. Of in een band zit. Ik vind het te druk en ik heb er nooit echt veel van begrepen. Wat wel leuk is, is dat je je profiel helemaal kan vormgeven. Maar dan moet je wel om de zoveel tijd inloggen of het is weg.
Last.fm vind ik leuk, ik ben er al wel rampzalig lang niet meer geweest maar het is een bron van een schat aan een informatie over muziek. And we love to listen to music!
Twitter en Linkedin heb ik eerder pro forma. En op fotosharesites ben ik ook al een aardige tijd niet meer geweest.
Facebook en Last.fm dus. Eigenlijk meer dan genoeg.

En dan nu tijd voor iets anders: Dimitri! Or the worst man in Toronto. Or maybe, the world. Klikken.


Geen opmerkingen: