van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 3 juli 2010

celebrate your holiday by doin' nothing

Héérlijk, ik heb vakantie. Sinds een dag of twee nu en ik geniet sinds een dag of twee van het niets doen. Het heerlijk niets doen want niets hoeft en alles mag nu. Club Med in m'n stek!
Weet ik veel wat deze vakantie zal brengen: ik heb een idee voor een boek, ik wil nog wel wat werken en dan ook nog naar Knokke toe (hèhè, Knokke). En ik wil films zien, en ik wil boeken lezen, en ik wil strips lezen en picknicks houwen en Cava drinken maar nu wil ik gewoon effe niks doen. Omdat het mag.


(dit berichtje heb ik al voor de match ingetypt) ik ken niets over voetbal, ik hou niet eens van voetbal maar ik ben totàààl voor Brazilië. Hup Brazilië, hup Brazilië, hup Brazilië! Sorry, Nederland maar ik heb gewoon iets met Brazilië. Iets wat liefde heet. Love.

Edit: Nederland heeft gewonnen. Ik heb niks tegen Oranje maar ben gewoon meer voor Brazilië, het is dus niet geworden wat ik wou maar toch knap gedaan, Nederland. En vanaf nu ben ik wel totaal voor Nederland: win die Cup, win!






Geen opmerkingen: