van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


dinsdag 27 juli 2010

katie smurft een smurf en katja schuurman

De smurfen zijn een geweldige uitvinding maar de smurfentaal is toch wel wat smurf. Eigenlijk had het openingslied ook in de smurfentaal moeten zijn.


'Ergens hier ver vandaan waar paddenstoelenhuisjes staan daar woont een volkje vrij en blij. Wij zijn zo vlug als water ook al zijn we nog zo klein. Blije blauwe smurfen dat zijn wij.
Maar soms dreigt er gevaar van die tovenaar want Gargamel vangt smurfen waar ie kan. Ow, ik haat smurfen! Ik krijg jullie nog wel, ik krijg jullie allemaal. Al is het het allerlaatste wat ik doe, ik krijg jullie nog wel, ik ... au!
Maar wij zijn niet bang want het duurt nooit lang. Want Grote Smurf bedenkt alweer een plan.
Hier in ons smurfendorp dat niemand ooit vinden zal leven we zorgeloos en blij. Wij voelen ons gelukkig hier in het smurfendal, blije smurfen dat zijn wij.'

Oké, ik smurf een smurf.

"Ergens hier smurf vandaan waar paddenstoelensmurfen staan daar smurft een smurf smurf en smurf. Wij zijn zo smurf als smurf ook al zijn we nog zo smurf. Smurf blauwe smurfen dat zijn wij.
Maar soms smurft een smurf van die smurf want Gargamel smurft smurfen waar ie smurft. Ow, ik smurf smurfen! Ik smurf jullie nog wel, ik smurf jullie allemaal. Al is het het allersmurfste wat ik smurf, ik smurf jullie nog wel, ik ... smurf!
Maar wij zijn nooit smurf want het smurft nooit smurf. Want Grote Smurf smurft alweer een smurf.
Hier in ons smurfensmurf dat niemand ooit smurfen zal smurfen we smurf en smurf. Wij smurfen ons smurf hier in het smurfensmurf, Smurf smurfen dat zijn wij!'

Jee, wat een nutteloze post zeg. Maar elke reden is goed om m'n gedachten van die te jonge kerel af te houden. Elke reden: heroïne spuiten, dealen, naakt op de Groenplaats lopen en brullen dat Patrick Janssens onze burgemeester is. Met elke reden bedoel ik dus élke reden. Maar ik overdrijf natuurlijk: ik heb de te jonge kerel uitgeroepen tot het terugkerende item op m'n blog in deze zomertijd. Een terugkerende gastrol. Misschien dat Alain Delon dit ook nog wel ziet zitten om alsmaar terug te komen op m'n blog. Alain Delon *kwijl*. Ik ga straks wat video's met Alain Delon bekijken.
Koen De Bouw vind ik ook zo'n ontzettend mooie man en hij is de reden waarom ik Loft twee keer direct na elkaar heb gezien. Vorig jaar zag ik hem over de Vrijdagmarkt lopen en ik riep keihard: "Woe woe woe!" naar hem. Als ik Koen De Bouw zie ga ik me echt niet inhouden, hoor: alle registers open en aanstellen maar. Het is te hopen voor hem dat niet elke vrouw, bi en homo doet wat ik toen deed. Ik zag hem voor het eerst toen ik Wittekerke wou voorbijzappen. Toen heb ik een paar weken lang voor 't eerst naar Wittekerke gekeken en was van plan een dagtocht naar Wittekerke te maken. In het station echter wilden ze me geen retourticket verkopen. Ben ik nog altijd heel pissig over. Maar Koen De Bouw dus. Hij kan mij krijgen! Hij kan mij krijgen! Als iemand z'n telefoonnummer heeft: bij reacties kan je 'm plaatsen. Gewoon doen! (of toch maar niet, ik zou niet willen dat zwoele Koen boos wordt op u. Op mij is het al.)
In Nederland vind ik Antonie Kamerling al jaren en jarenlang sexy. Vroeger ging ik regelmatig naar Amsterdam in de hoop Antonie Kamerling te ontmoeten om dus ook "Woe, woe, woe!" te kunnen roepen. Echt, zo vaak ging ik voor hem naar Amsterdam en dan kom je erachter dat hij daar niet eens woont. Ach wat, ik heb er wel Daan Schuurman gezien. Met een rokje aan: hij wou niet herkend worden. En Herman Berghuis van Idols zag ik op het terras van een coffeeshop met een dikke joint tussen z'n tanden. En elke keer als ik naar Nederland toe ging zag ik hem daar dus. Elke keer. Ah, daar is Herman. Again. Met een joint. Again. Nee, dat van Herman is maar een grapje, van Daan jammer genoeg niet. Ah ja, en Katja Schuurman, de zus van Daan Schuurman dus (best wel raar dat ze elkaar zoenen in Costa! en je nergens las dat ze het er moeilijk mee hadden) zag ik zoenen met een meisje. En met een jongen. Ach wat, met de hele dancing. Ja, ik heb met Katja Schuurman gezoend. I kissed a girl and I liked it. Nee, van Katja was ook maar een grapje. En Daan zou niets liever hebben dat ik zijn rokjesverleden ook afdoe als een grap. Speciaal voor jou Daan: dat was ook een grapje.

En dan nu de film/serie die het bekijken waard is omdat Katja Schuurman vaak in beeld komt. Ja, ik vind Katja Schuurman ook sexy. Hi everybody, I'm Katie and I find Katja Schuurman very sexy. Zij was eigenlijk de reden waarom ik jarenlang naar Amsterdam ging en nu heb ik een hekel aan d'r vent. Eikel.
Onderstaande song is ook mijn favoriete nummer everrr en de clip is briljant. Gewoon omdat Katja het zingt en in beeld komt. De lyrics zijn niet van haar, daar vind ik dus niets aan. In Gent kon je mij elk uur van de dag vinden in het frituur met TV op MTV in de hoop haar nog es te zien. Wanneer haar programma kwam was ik zo blij dat ik het hele frituur trakteerde. En keek uit naar de wekelijkse weekends Amsterdam, Katja zoeken. Dus toen ik haar zoende wou ik haar niet meer loslaten. Ik ben toen met geweld de dancing uitgezet. Of nee, dat was niet gebeurd. In elk geval: Katja is een kanjer en als ze ooit d'r vent bij het oud vuil zet steel ik een auto en rijd zonder enige rijervaring naar Nederland. En ga zonder spijt de bak in, voor Katja: alles voor Katja, Katja voor alles. Maar nooit voor Antwerpen. Ik krijg haar wel mee naar hier.


Toch even vermelden dat ik niet écht écht op Katja Schuurman val. Oh, wat laf, oh wat flauw. Ja, maar 't is wel waar.


14 opmerkingen:

Anoniem zei

Jullie hebben een ander Smurfenlied dan wij? :O Wij hebben iets van 'Kom naar Smurfenland, het is hier heel speciaal ;). Of is dit een speciale versie :p?

soomi zei

Ow, ik doe weer eens wat fout. Ik vergat een naam in te vullen.

Sootjeboe zei

Hahaha, je hebt echt talent !! Heerlijk grappig :D! En helaas.. Katja is moeder, dus die krijg je niet meer los van Thijs en kind, denk ik!! ;)

katie morosky zei

@soomi: je hebt verschillende versies van het Smurfenlied. Het heeft meer met seizoen te maken dan met landsgrenzen. Ik plaatste het tweede seizoen dus da's best wel oud, hoor. Maar dat van jou ken ik ook nog. Maar het echte Smurfenlied is van vader Abraham, hé! :-)
@Sootjeboe: dankje! Van Katja was dus een grapje. Maar toch, die Thijs. Nee, echt niet, hoor. ;-)

soomi zei

hahaha, sorry, de volgende keer dat ik wat post, zal ik het in één bericht plaatsen, ipv 3berichten :p.... Maar iig een leuk geschreven tekst (Y)!

katie morosky zei

Geen probleem, hoor. :-) Ik dacht wel dat jij Sootjeboe was: naam! Tijdstippen van de geplaatste berichten! :-D

Soomi zei

LOL.

Hoe is het verder met je :)?

katie morosky zei

Oké, hoor. Ik bedoel: ik heb Prince gezien! Wow! :-o En met jou ook alles oké?

soomi zei

:D! Prince... Hm. :D Waar? In het Sportpaleis? Met mij gaat het ook goed, dank je :D. Lekker weekeind, enzo :Y.
(De laatste tijd nog een goede film gezien, trouwens :)?)

katie morosky zei

Hey soomi, ik zie je reactie nu pas (ik ben zo iemand die haar berichten soms op voorhand schrijft en ze dan programmeert om op later tijdstip op m'n blog te laten verschijnen. :-D), een paar dagen vooruit. :-)
Prince was op de festivalweide van Werchter, openlucht en regen. Maar regen met paarse belichting tijdens Purple Rain is af, hé!
De laatste goeie films die ik zag waren Death in Venice van Visconti en De Helaasheid der Dingen van Felix Van Groeningen. Boeiende verhaallijnen, prachtig geacteerd.
Jouw smaak is wel veranderd merk ik op MovieMeter. Meer arthouse, maar da's wel goed, hé! Een tijd terug las ik een recensie van je en dacht: "Is dat soom?". Maar je was ook best jong toen je er pas kwam. Leuk om dat te merken! :-)

soomi zei

Hahaha! Oh, je leest nog mee? Ik ben benieuwd welke film ;). Prince is vet. Gisteren lag ik nog een keertje naar Batman te kijken, daar word toch een Prince nummer in gebruikt? :)

katie morosky zei

Ja, Prince schreef de soundtrack voor die film. En ik lees dus nog mee. :-) Maar ik weet niet meer precies welke recensie ik van je heb gelezen, het waren er meerdere. En dat deed je wel goed! :-))

soomi zei

Dank u wel :P.

soomi zei

Jij schrijft ook goede dingen hoor :D!! Tenminste, dat vind ik wel!!