van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


donderdag 18 november 2010

wat Prince doet in Arnhem wil ik weten

Natuurlijk kan ik het niet laten: vandaag treedt Prince op in Nederland, Arnhem. En hetgeen ik ervan zal onthouden is het feit dat ik er niet bij ben. Ik heb wel getwijfeld om dat ticket te kopen, ik heb heus getwijfeld maar die show in Antwerpen was zo goed dat ik niet voor minder dierf te gaan. En laten we bij deze het nooit hebben over een aftershow in Amsterdam. Arnhem. Punt. Ik verneem het wel via facebook hoe het was. En baal waarschijnlijk een tijdje uit jaloezie, hoort er allemaal bij.
Ik ben dus benieuwd, en vooral filmen mensen, die hem vandaag gaan zien. En plaats het op YouTube.





Geen opmerkingen: