van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 13 november 2010

Daft Punk met N*E*R*D

Geen idee of ze het ooit op single zullen uitbrengen (of ondertussen al hebben gedaan). Gewoon een song om keihard van te genieten!


En nog wat nice muziek! Overigens schrok ik me rot toen ik George Clinton zag opduiken in een clip van Big Boi (de helft van het geniale hiphop duo OutKast. Andre 3000 en Big Boi). Wat doe jij daar, George? Niet dat ik geen respect heb voor Big Boi maar wat doe jij daar, George? Het nummer post ik niet want Big Boi heeft er vele betere. Om van George Clinton natuurlijk nog maar te zwijgen. Anyway, ik gun George Clinton best zijn plezier!
En overigens: waarom zie ik Rihanna's nieuwe single voortdurend opduiken als ik een video wil bekijken? Nee, ik wil Rihanna's nieuwe single niet horen, ik heb geen interesse. Agressieve reclame. Niet dat ik iets heb tegen Rihanna want ik vond haar best wel lief in het begin van haar carrière (heb nog haar S.O.S.-video bewerkt - met Shut Up and Let Me Go van The Ting Tings -, hij staat op YouTube en de ironie is dat ik hem zelf niet meer kan bekijken want Sony heeft hem geblokkeerd voor België. Een video die ik zelf heb gemaakt).

En dus nog wat goeie muziek. We love us some good music!



Geen opmerkingen: