van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 13 november 2010

something very special: the first 10 minutes of Prince

De opening. En dat was nog maar het begin van wat er komen zou. Toch wel knap dat een artiest op zo'n korte tijd (5 dagen voor het concert) het Sportpaleis zo vol krijgt. Dat mensen zich in honderdduizend bochten draaiden om hem toch maar te zien. En gelijk hadden ze!

Ik sta daar ergens bijna vooraan opzij, links, waar Shelby Johnson (de kale funky achtergrondzangeres) het meest komt. Natuurlijk ben ik niet echt te zien, tenzij mijn handen die meermaals de lucht in zwaaien. Toch machtig als ik bedenk dat ik zo'n fantastische ongelooflijke legendarische show heb meegemaakt van mìjn muzikaal idool. En ik ben niet de enige met deze mening: deze avond staat nu al geboekstaafd als belangrijk in het Belgische Sportpaleisgeschiedenis. Prince just did it!

De eerste 10 minuten van de party!

Geen opmerkingen: