van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


maandag 8 november 2010

The Sound Of Music reunion

Amazing! Oprah bracht The Sound Of Music cast tesamen, 45 jaar na de première. Iedereen en dat betekent: the captain, the kids en, natuurlijk, Maria doen een Oprah special. Just lovin' it.
Voor velen onder ons betekent The Sound Of Music something special, ook voor mij. Ik was heel kleintjes toen ik hem zag, we mochten langer opblijven van de babysit en dat alleen al was magisch. Laat staan dat de magie van de film me meteen raakte. Een jaar of twee later deden ze bij ons op school The Sound Of Music voor het schoolfeest, in het Nederlands. Wekenlang zongen we de liedjes die een hogere klas bracht: 'Do, dat is een wiegelied. Re, een hert dat wist je niet. Mi, dat zegt men voor Marie. Fa, begin van fantasie. Sol, dat is de Spaanse zon. La, een lach die net begon. Si, een symphonie voor jou. En dat brengt ons weer bij do, ow, ow, ow.' Ik weet het nog helemaal.
Sinds een aantal jaar bekijk ik The Sound Of Music elk jaar rond nieuwjaar. En ook al heb ik hem voor de zoveelste keer gezien, het blijft even magisch.





2 opmerkingen:

LUC zei

Met stilzwijgende verbazing volgt Ollie uw logs ! U bent een geboren vertelster Katie !
Ollie volgt stil en geniet van uw creaties.
Hopelijks was(is) Prince voor jullie de Max !

katie morosky zei

Dankje! En Prince was fantastisch!!!