van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


donderdag 14 oktober 2010

hits van '83 tot '88

Misschien gaat dit niet over hits van '83 tot '88 but it is a close one. We hadden een muzak cassetje (muzak: instrumentale versie van bekende hits) waar ik àltijd naar luisterde. Altijd. All things eighties. En nu ga ik een paar of de originals van dat cassetje posten. Zonder en met video. Dit is wel een beetje persoonlijk want ik luisterde naar dit cassetje van m'n kinderjaren tot m'n puberjaren, bijna elke week. Echt waar, ik fietste een tijd elke week naar Aartselaar en terug op deze tonen. Don't ask me why. Ik was kind en vond het supermuziek.
Geen verdere uitleg want ik kan niet meer vertellen dan dat ik fietste op deze songs en ze allemaal prachtig vond. En sommigen me echt aangrepen ook al was het muzak. En nu muziek.

One Day I'll Fly Away - Randy Crawford


I'll Never Gonna Let You Go - Sergio Mendez


Human Nature - Michael Jackson


Take A Look At Me Now (Against All Odds) - Phil Collins


Orchard Road - Leo Sayers


All Night Long - Lionel Richie


Good Night Saigon - Billy Joel



3 opmerkingen:

ils zei

Ik had in mijn auto het zogenaamde "swingcassetje" en het "bleitcassetje", weliswaar met een wat andere nummers op dan degene die ik hier zie, maar ik herken het idee :-)
Nice :-)

katie morosky zei

Cassetjes waren fun, hé! Verderspoelen, terugspoelen. :-)

ils zei

Ja, waar is de tijd dat je een hàlf nummer kon terugspoelen :-) (zucht)