van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 23 oktober 2010

free online a.q.-test now!

Nu kan je dus ook je A.Q. testen: in hoeverre mate ben je autist. Echt iets wat we allemaal toch wel willen weten. Toch? Move over I.Q. ik wil weten hoeveel autist ik ben! Ik heb die test gedaan, ik doe zowat elke psychologische test die ik onder de neus krijg. Da's iets wat wij vrouwen doen, zelftestjes invullen en janken over het resultaat dat àltijd klopt. En we vullen hem ook altijd eerlijk in, hé. Ja zeg, natùùrlijk!
Ik heb die test gedaan, uit nieuwsgierigheid en was toch best wel geschrokken over het resultaat. Ik ben above average, dus geen autist maar meer dan de gemiddelde ander. Ja, daar schrik je best van. Tot je gaat lezen wat het betekent. Ik heb gewoon een wetenschappelijke geest. Hoorde ik mezelf daarnet klagen? Ik dacht het niet, hoor. Maar ach, ik zit mezelf wat wijs te maken. Het betekent gewoon dat ik een geek ben, ik had al een vermoeden en deze test bevestigde het. I'm just a regular everyday normal geek.
In het geek spectrum vallen is niet zo erg als het lijkt: de gemiddelde computerwetenschapper is bijvoorbeeld above average, geek dus, en alles waar computers mee zijn gemoeid is jaloersmakend goed, we houden even H.A.L. buiten beschouwing. Als u niet weet wie of wat H.A.L. is, ga je even vijf minuten schamen en loop dan snel naar de videotheek om 2001 te huren. Van Kubrick. Zeg gewoon: "Ik wil 2001 en als u niet weet wélke film ik daarmee bedoel dan weet ik ook niet wat ik voor u kan doen." Simpel, doen.
Of doe toch maar niet want mijn wetenschappelijke geest is bovengemiddeld. Ik weet ook niet wat ik daarmee bedoel.

Voor de A.Q.-test, hier: Nederlandse versie en English version



Geen opmerkingen: