van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


woensdag 9 maart 2011

we love Lisa Bonet!

Een van de celebrities die me fascineert, ook al is ze al jaren weg uit de spotlights, is Lisa Bonet. Ik zou willen dat ze haar comeback maakt evenals Shannen Doherty, elke week in een nieuwe Hollywoodfilm in alle bioscopen. Waarlijk.
Er zijn gewoon van die bekende lui waar ik niets over hoef te weten, ook al ken ik ze niet persoonlijk en anderzijds hen waar ik te veel mee heb. Ook al kan ik niet precies zeggen waarom.
Lisa Bonet, het flowerchild. Over haar achtergrond weten we niet zoveel, enkel dat ze haar jeugd verdeelde onder San Fransisco, Los Angeles en New York City. Ze al acteerde in haar jeugdjaren en bekend werd door de Cosby Show. Die geweldige show. Tijdens haar Cosbyjaren kwam ze een seizoen in de spin off, a Different World, terecht. En ze speelde een bijzondere sexy rol in een film met Mickey Rourke. Na haar haar Cosby Showtijd kwam ze vooral in het nieuws vanwege haar relatie met Lenny Kravitz, die ironisch genoeg bekend werd omwille van z'n relatie met Lisa Bonet. Lenny trad naar de voorgrond, Lisa naar de achtergrond. Een van de dingen die je kan zeggen over haar is dat ze altijd zichzelf is gebleven, net als die andere geweldige meid: Neneh Cherry, en misschien wel daarom minder goed in de Hollywoodse markt lag. Ik vind haar super en geef haar vele foto's op m'n blog:









Geen opmerkingen: