van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 5 maart 2011

Beyonce en haar come back

What about B? Begrijp me niet verkeerd, ik ben fan van B, Beyonce en eigenlijk voornamelijk van haar Destiny's Child periode. Maar als ik nu lees dat ze alsmaar lichter wordt denk ik, B, b, b. Waarom toch? Blank en zwart omarmden je dus waarom? Om Loreal? Loreal vind ik overigens schijt, als er een firma hypocriet racist is dan is het Loreal wel en ik weiger iets van hen te kopen. Loreal zal wel verkeerd geschreven zijn maar da's niet iets waar ik om geef.
Waar ik wel om geef is dat B zich heeft laat misleiden en er steeds platenfirmavoorbeeldig uitziet: lees lichter. Rihanna heb ik al langer losgelaten, sinds haar grote succes en call me a snob want dat lijkt wel zo, maar B leek lang authentiek. Wat we authentiek mogen noemen in het wereldje. Kortom: ik mis Beyonce.

Posts:



(luide video)



(luide video)




(luide video)









Geen opmerkingen: