van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 25 maart 2011

crazy love

Ooit ben ik verliefd geweest op mijn leraar Frans. Ik was een jaar of zestien, voor Frans was ik de primus van de klas en we konden het goed met elkaar vinden. We hadden lol. En dan werd ik verliefd. Vreselijk. Mijn klasgenoten plaagden me ermee want natuurlijk kon ik het niet voor mezelf houden en dan kwam het uit: met m'n stomme kop had ik voor een video verklaard dat ik verliefd op hem was en dan draaien ze die video af in de klas. Waar hij bijzit. Ik ging door de grond, vreselijk. En nog altijd kan ik die video niet zien. Het jaar daarna verliet hij onze school omdat hij in Frankrijk ging lesgeven en ik heb nooit meer iets van hem gehoord.
Och, veel meisjes worden wel es verliefd op hun leraar. Ik was vast niet de allereerste.



Geen opmerkingen: