van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 18 maart 2011

een Rachelmoment

Vandaag had ik m'n Rachelmoment. Ken je die scene uit Friends dat Rachel bruidmeisje is en haar kleed in haar onderbroek zit? Wel dus. Ik heb een leuke jurk die vanonder half open is. Je moet daar dus een legging, een broek, een rok of een kleed onder dragen zoniet ziet men je onderbroek. Wel dus. Ik deed er een kleedje onder en vond die combinatie top. Na een toiletbeurt kroop echter dat kleedje naar boven zonder dat ik het merkte. En dan loop je zo met zwarte panty die doorschijnt waar je onderbroek zit over een speelplaats vol leerlingen en sta je zo een uurtje les te geven. Je hoort zulke verhalen wel van andere mensen maar zelf denk je dat je voorzichtig bent. Ooit heb ik es meegemaakt dat m'n wikkelrok vanachter helemaal open stond en ik zo voorbij een rij auto's wandel. Dat was genant.
Maar die bestuurders kende ik niet eens. Dus ik zou schrijven: meiden, let op je rokjes en kleedjes na een toiletbezoek!



Geen opmerkingen: