van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 19 maart 2011

Jamiroquai moet gewoon lekker Jamiroquai blijven

Jamiroquai moet een van die weinige artiesten zijn waarvan ik alle albums bezit en een album van de band with Jay haal ik gerust zonder ook maar een single op voorhand te hebben beluisterd want with Jay, you know whatcha gonna get: funky rhythms.
De algemene visie luidt: z'n eerste album is de beste en daarna werd het minder. Bull: ik vind net zijn tweede album The Return of the Space Cowboy geniale hoogtes bereiken. Daarna klopt het wel dat hij een meer poppy richting insloeg maar dat is niet iets waar ik enige problemen mee heb.
De tweede algemene visie luidt: Jamiroquai is een 'mindere' Stevie Wonder kloon. Bull: me dunkt dat ik beide artiesten wel behoorlijk ken en beweren dat Jay Kay een beetje Stevie Wonder ligt na te doen is een beetje te kort door de bocht: want dan deden al die Jazzdanceartiesten (Incognito, Brand New Heavies) Stevie Wonder na.
U merkt het: ik verdedig Jamiroquai graag. Jamiroquai, die altijd 'lekker' klinkt. The return of the funky drager van funky hoeden is altijd welkom.









Geen opmerkingen: