van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


woensdag 16 maart 2011

Björk, video en her

Ik blog, still blog, maar de tijd laat me niet altijd bloggen. Vandaar dat ik soms korte nietszeggende berichten post of helemaal niks schrijf.
Vandaag is anders:

Ik ga niet alleen naar Green Lo Green maar dus ook naar Björk. En dat laatste speelt zich vooral af in m'n dromen. Ik ga naar Björk: laat ik daar nu over fantaseren. Mijn Björkconcertje. With the Björk.

En ze spreekt ons toe met een verlegen: " Helllo, good evening. Aand tenk you!":


Ik had een ex die deze song als een afscheidsong van het leven wou en vervolgens heb ik nooit meer naar die song geluisterd. Tot nu.




Een van m'n favorieten. En niet alleen van Björk.




Die clip en de song zijn gewoon, like in a awe. Love en Love. Björk bezingt de Love en het feit dat je een bruidsjurk in je huid zou kunnen maken als je in Love bent. Love is like must be Love.

``


Geen opmerkingen: