van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


dinsdag 15 maart 2011

een rondje Cee Lo Green

Ahum. Ik ga dus naar Cee Lo Green. Het komt allemaal heel overwachts en heel welgekomen. En misschien kan ik hem backstage ontmoeten en hem vertellen dat ik een grote fan ben sinds z'n Cee Lo Green is The Soul Machine. Een rondje Cee Lo, ja ja:

Iedereen kent:


Iedereen kent:


Zou iedereen moeten kennen. Maar 't is al fantastisch dat hij z'n welverdiende doorbraak kreeg. Nu Tsabrondrije Mega Don Gustasa Tjsow nog (stomme video by the way).



3 opmerkingen:

LUC zei

Weer veel bijgeleerd , Stephanie dank je !

katie morosky zei

Dankje maar dit lied is bedoeld voor David Geffen! :-)

katie morosky zei

Ik bedoelde eigenlijk dat You're So Vain (Son of a Gun) van Carly Simon bedoeld was voor David Geffen maar ik plaatste de reactie bij het verkeerde bericht. Carly Simon heeft dit zelf onlangs toegegeven. Nou, leuk! :-)