van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 26 maart 2011

the night

Zomeruur. Ik hààt zomeruur. Winteruur, I love maar zomeruur I hate with a big detest. Nieuwwoord.
En gisteren was alweer bizar. Eerst eten in de Shilling with my girl. Nice. Dan naar het Zurenborg with my girl en een foto krijgen met sms van een zekere Kevin van Idool? Eerlijk, ik had gister gewoon het papiertje in m'n zak gefrommeld en er verder niet naar gekeken. Pas nu zie ik het: Kevin van Idool? Ik kijk niet eens naar Idool. Maar 't is wel een knappe jongen, die Kevin van Idool.
Gisteren was bizar omdat we naar het politiebureau konden. "Ik rij mee!" "Keileuk!" "Dude, where is your car?" Op naar het politiebureau en daar vernemen dat de auto is weggesleept. Wat een antiautoavond want my girl was een paar uur ervoor tegen een paal gereden. Anyways. Me and my boy and tse girls te voet naar het homewijkje. Gelukkig moesten we naar hetzelfde homewijkje en konden we de afstand in 20 minuten overbruggen. Ikke 25 minuten.
One night in Antwerp ofzo, hé.



Geen opmerkingen: