van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


dinsdag 29 september 2009

waarom twitter?

Eerlijk, ik zou het niet helemaal kunnen zeggen. Ik heb het nu ongeveer een jaar en ik behoor tot een van die vele Twittermensen met een inactieve account. Ik heb werkelijk nog nooit een Tweet geplaatst. Volgens studies blijkt dat slechts 10% van alle Twittermensen verantwoordelijk is voor 90% van de Twitterberichten. Daar heb je het. Een klein groepje actieve users maken Twitter. En die users bevinden zich veelal in de States. Dus wat doe je dan als Vlaming die slechts een handvol mensen op Twitter kent? Celebrities opzoeken! En dàt is net het leuke aan Twitter: je kan er celebs volgen en dat is al wat ik daar doe, berichtjes van de Hollywoodsterren lezen. Zo volg ik de beroemdheden waar ik naar opkijk, de coole sterren, de mega mega sterren, de schandaaltjes, de roddels, de nostalgieën, de overactieve vrijpostige Twitters (u mag gerust weten dat Ashton Kutcher, Demi Moore en John Mayer volgen lòònt), en om er nog enigszins enige serieux in te leggen: ook enkele politici worden gelezen.
Maar in feite log ik er zo zelden in dat ik pas op een of andere roddelsite de schandalen van Twitter moet lezen.

2 opmerkingen:

Valerie zei

Ik heb ook een Twitter maar enkel de eerste dagen heb ik er iets op gepost, intussen al meer dan een jaar geleden....Totaal niet interessant...

katie morosky zei

Ik weet het want ik volg jou daar! :-)