van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 12 september 2009

even onbelangrijk doen

Waarom is het lettertype op Google om in te voeren veranderd? Ik zag het daarvoor ook gebeuren in de personal mail op facebook: te grote letters die alsmaar opnieuw verschijnen en mijn scherm ontsieren. Is het omdat, even onrespectvol doen, er nu meerdere senioren op het net zitten? En het klopt niet eens: de andere lettertypes zijn klein as ever, dus hoe gaan ze dat uitleggen? Weet wat je schrijft maar niet wat je leest? Efficiënt, goed over nagedacht.
En dan surf ik nog met Safari waarbij het lettertype sowieso al wat kleiner uitvalt, voorlopig heb ik het nog niet met Firefox gezien, en da's maar goed ook, vermoed ik. Don't attack me, ridiculous big letters. I sit here to write in peace!

Geen opmerkingen: