van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 25 september 2009

clown terror

Ik ben bang van clowns. Ik heb nooit iets gehad met die geschminkte wildemannen, ook als kind vond ik ze niet grappig, niet leuk, en later ben ik gewoon ronduit bang van ze geworden. Iedereen heeft recht op zijn irrationele angsten. Maar nu zie ik dat mijn angst voor hen belachelijk wordt gemaakt op het internet in woorden als "Hèhè, van die mensen die clowns eng vinden omdat ze It zagen." Ja, ik zag It en ja, toen pas zag ik in hoe eng clowns eigenlijk wel zijn. Daarna is die angst omwille van portreteringen in de media alleen maar groter geworden. En ik wil niet hip doen, tot een uur geleden wist ik niet eens dat het zogenaamd trendy is om coulrofobisch (angst voor clowns) te zijn.
Ik heb geen hekel aan clowns: ik ben blij dat ze bestaan om kinderen vrolijk te maken, zolang ze niet in mijn buurt zijn deel ik in die euforie. En Krusty is altijd oké.

Geen opmerkingen: