van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


donderdag 24 september 2009

Prince favorites

Omdat ik in het verleden al een top 25 Michael Jackson heb samengesteld en ik heel erg veel, echt zoveel van Prince hou dat hij in deze topverwerkingslijstjes niet zou mogen ontbreken: hierbij dus een top 25 Prince (later zal de P-Funk volgen). Het was moeilijk te selecteren en als je weet dat er topsongs als Why You Wanna Treat Me So Bad en zoveel meer niet aanwezig zijn besef je pas hoe geniaal Prince wel is. En integenstelling tot bij Michael kan ik hier niet altijd een video geven, Prince is internet savvy, helaas. En voor hen die het nog niet wisten: Nothing Compares 2U en I Feel For You zijn van zijn hand, het zijn de anderen die zijn liederen terecht willen zingen.

1. Uptown (Dirty Mind)
2. Lady Cab Driver (1999)
3. Private Joy (Controversy)


4. She Loves Me For Me (The Rainbow Children)
5. Diamond and Pearls (Diamonds And Pearls)


6. Dirty Mind (Dirty Mind)


7. I Wanna Be Your Lover (Prince)


8. I Feel For You (Prince)
9. When Doves Cry (Purple Rain)

- When Doves Cry
Geüpload door tressage. -

10. Nothing Compares 2U


11. . Melody Cool (Graffiti Bridge)
12. Baby, I'm a Star (Purple Rain)
13. Computer Blue (Purple Rain)


14. Chelsea Rodgers (Planet Earth)


15. Free (1999)
16. Sign O' The Times (Sign O' The Times)


17. Kiss (Parade)


18. Pop Life (Around the World in A Day)


19. Soft And Wet (For You)
20. All The Critics Love You in NY (1999)
21. Jam of the year (Emancipation)
22. Get off (Diamonds And Pearls)
23. Just As Long As We Together (For You)
24. We Can Funk (Graffiti Bridge)
25. I love You But I Don't trust U anymore (Rave Un2 the Joy Fantastic)

Geen opmerkingen: