van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


donderdag 10 september 2009

vrouwen en hun figuur

De vrouw wordt opgemeten en gewogen en ik doe daar vrolijk aan mee. Meten dan, de weegschaal is taboe. Normaal gezien meet ik rond de 79 (miezerig)- 60-90 maar onlangs mat ik me na een langdurige meetpauze en het was 82 (is al beter)-63 (watskeburt?)-92. Ondanks het feit dat ik niet meer ben gaan eten, ik zou zelfs durven zeggen minder snoep, ben ik dus toch aan het uitdeinen. Het is waar dat je rond je dertigste uitzet, tenzij je Courteney Cox heet (ik ben net naar Friends aan het kijken, zelfs de honderdste herhaling bekijk ik opnieuw. En da's straf als je weet dat ik alles op dvd heb en dat ook elke dag opnieuw weer bekijk). Ik ben dus aan het uitdeinen.
Alleen m'n ledematen niet echt, ik heb slanke tot dunne ledematen: ik ben het meisje zonder kuiten en over m'n armen zei een relatie dat ze het lelijkste feature van me zijn en da's een statement als je weet dat m'n tenen net afgehakte worstjes lijken. Iedereen weet dat ik Angelina Jolie een bijzonder knappe vrouw vind maar haar armen zijn echt wel dun. En ik heb Angelina Jolie armen, als ze niet nog dunner zijn. Ergens las ik online, omdat ik altijd online ben, dat je het zwaarste wordt in je kortste gebied. Ondanks m'n kleine lengte heb ik een beenlengte die verhoudingsgewijs iets meer dan 5% boven de gemiddelde vrouw zit (ook gemeten en berekend, ik doe het maar toch) dus heb ik een korte romp. Short waisted. Zonder cijferwerk: als je elleboog op je heupen of lager reikt ben je short waisted. Ik hou wel van short waisted mensen omdat ik er zelf een ben: Angelina Jolie, Georgina Verbaan zijn heel short waisted, Kylie Minogue, Shannen Doherty en ik zijn doornsee short waisted. Het nadeel van een korte romp is dat de kraag van sommige truitjes, jasjes een meter boven m'n hoofd reiken. Zelfs de verkoopsters zeggen me dan dat ik dat absoluut niet mag kopen. Meestal luister ik tenzij ik het echt heel mooi vind. Dan loop ik maar wat belachelijk over straat.
Een korte romp dus en daar word ik dus het zwaarst. Ik kan me niet herinneren ooit geen buikje te hebben gehad. Oh ja, toen ik 38 kilo woog. Een vriendin van me is net omgekeerd, die heeft verhoudingsgewijs iets kortere benen en ze kan eten wat ze wil, een buikje komt er maar niet. Het zelfs zo dat haar romp zo dun is dat op een video, waarop je alleen ons dansende bovenlijf kan zien, ik wel een tientonner lijk naast haar. Verder is het een leuke video tot het moment dat ik m'n armen uitstrek en je denkt: leuke meid die daar, alleen wie is die aap ernaast?


Toch ben ik geen appel en aan m'n maten te zien eerder een peer. Maar geen echte peer want er loopt een loodrechte lijn van m'n schouders naar m'n heupen en ik heb nog altijd niet de benen van Hilary Clinton (verder niks anders dan respect voor Hilary Clinton). Voor een zandloper mis ik dan teveel in de bustestreek dus heb ik besloten dat ik nergens inpas. Ik heb wel een echt typisch Oost Afrikaans figuur, iedereen denkt dat ik van Ethiopië ben (als je Brazilië, Suriname, Indië en zelfs Pakistan niet meerekent. Verbaasd zijn ze dan als ze horen dat het niet zo is want ze kennen altijd wel iemand van die streek die helemaal op mij lijkt. Ook werd ik door echte Afrikaanse meisjes buitengesloten omdat ze dachten dat ik gemengd ben. Toen ik dat ontkende reageerden ze van "En toch is het waar!". Het allerstrafste was toen ik klein was iemand "Chinees!" naar me riep en vele jaren later dacht iemand dat ik van Oost Azië ben. Sommige mensen denken gewoon nooit na maar dat komt vooral door m'n ogen kreeg ik erna te horen). Ik ben dus niet van Ethiopië maar ik zou van mezelf ook denken dat ik van Ethiopië ben. En het is altijd m'n neus die voor verwarring zorgt omdat iedereen denkt dat negers platneuzen hebben. Toch vind ik het grappig als ik naar de nachtwinkel ga en die Indiërs extra vriendelijk doen omdat ze denken dat ik ook van Indië kom.

Geen opmerkingen: