van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


zaterdag 5 september 2009

Feesje!

Ik ben even geleden de 999 mensen gepasseerd op m'n blog (zij die m'n profiel nacheckten) dus: go Katie, it's your birthday! Je zou me moeten zien bloggen in m'n zwarte (altijd zwart dragen) Gekko-t-shirt (ik verzamel gadget t-shirts, mijn beste is van het New Yorkse Guggenheimmuseum. My parents thought I like art. Little did they know, but I do!) en kapotte Coup de Coeur pyjama broek (one of them greatest nachtkledij). Ik draag altijd pyjama's, een van m'n weinige zekerheden.
Maar ik ben dus even de 999 passanten gepasseerd en da's een feestje waard. Toen ik net begon te bloggen las ik allerhande online (ik ben altijd online) handleidingen om populair te zijn. Ik heb er geen een van uitgevoerd. Ja zeg, ik ga me toch niks laten voorschrijven?
Anyway, I still love to blog en ga door. En hier dus een bedankje om mij te lezen. En ik ga ook niet meer checken hoeveel mensen mijn nietszeggende profiel nachecken. Hou me tegen. Maar niet heus.

Geen opmerkingen: