van veel wat

Hello!

Wees welkom op deze pagina. Hij is nog jong, hij is nog fris. Maar we gaan er keihard tegen aan! 


vrijdag 16 juli 2021

George Michael ofte eerste crush


Vaak word je wakker met een idee op je verjaardag. Als kind: « Waar zijn mijn pakjes? ». Tiener: « Nog effe en ik ben 16! » Twintiger: « Straks fééstje!!! » Dertiger: « Oeps, ik word ouder. » Veertiger: « Ik ben blij dat jullie op m’n verjaardag zijn! » 
Ik ben 41. Heb het geluk, of de malchance om een dag na kerst jarig te zijn. Geluk: wat is er mooier dan jarig te zijn in een kerstsfeer? De warme zon ofzo? Malchance: je wordt vaak vergeten. Snap het wel. 


George Michael is wél een gegeven Ik breek het af , wou het netjes zeggen maar: ik ben gewoon idolaat. Op m’n vijfde zag ik hem met Wham! op televisie. Ik was verkocht. George Michael en als kleine kleuter was hij m’n eerste celebrity crush. Michael Jackson was cool, George Michael was iemand wat in m’n kleuterkop kon doorgaan voor sexy. M’n eerste crush. 

Om dan wakker te worden op je 37e en het eerste wat je leest: George Michael is gestorven. Happy Birthday. 
Die dag heb ik letterlijk m’n verdriet uitgesteld. 
En nu pas, na twee relaties die zijn misgelopen begrijp ik waar hij over zingt. 41. So much more to learn. (qua lyrics: nuance: ik wil niet meer dat soort relatie maar heb ook goeie dingen geleerd)





Geen opmerkingen: